Dag 119: 2393.1 (Snoqualmie) (zero)

27 augustus 2018 - Snoqualmie, Washington, Verenigde Staten

‘S ochtend was ik verbaasd hoe droog mijn tent was. Toen ik naar buiten gluurde, zag ik dat er veel wolken waren, maar leek het er niet op dat het weer zou gaan regenen. Ik appte Goatman om te zien of hij nog in Snoqo was. Ik besefte me tijdens het typen hoe dom het was dat ik hem niet gisteravond had geappt.
Hij liet vrij snel weten dat hij een hotelkamer had en dat ik daar kon douchen. Maar waarom had ik hem niet gisteren geappt, vroeg hij me. Ik was blijverrasst dat hij veronderstelde dat ik hier bewust overna had gedacht. Iemand die dacht dat ik een werkend paar hersenkwabben heb!
Na een lange douche gingen hij, Superstar en ik naar het cafeetje naast het hotel.
Goatman vertelde me onder het genot van pannenkoeken en koffie dat hij een strak schema had om zich aan te houden. Zijn vriendin Izzy zou hem opwachten in Winthrop (populatie van circa 10.000) op 8 september. Hij vertelde me dat hij het liefst na het ontbijt wilde vertrekken, maar was teleugesteld toen ik hem vertelde dat ik niet met hem mee zou gaan na het ontbijt. We besloten om ergens een biertje te drinken voor hij zou vertrekken.
Bij de lokale brouwerij kwamen we Stuck on the Ground met haar gevolg tegen. Ze herinnerde ons eraan dat we elkaar hadden ontmoet in Bishop aan de ontbijttafel. Happy en Pooper schoven later aan toen ze waren aangekomen in Snoqo.
Mike besloot te blijven, het was allemaal net even te gezellig voor hem om te vertrekken. Mike, Happy, Stuck en ik namen een hotelkamer en vertoeften de rest van de dag in het bubbelbad en de sauna.
Elke keer als ik wilde ontsnappen aan de overweldigende warmte van het bubbelbad dacht ik aan gisteren en kon ik mezelf dwingen om toch wat langer te blijven zitten.
‘S avonds in de hotelkamer vlocht Stuck ons haar terwijl we bier dronken.