Dag 86: 1718.7 (Ashland) (zero)

25 juli 2018 - Ashland, Oregon, Verenigde Staten

Hoewel ik vandaag opstond uit mijn hotelbedje met de ambitie om terug te keren naar de trail, is dat mij niet gelukt (zie de mijlenteller).
In plaats daarvan ben ik naar een Indiaas buffet gegaan. Voor slechts 12 dollar at ik het beste eten wat ik tot nu toe op de trail gegeten heb, en een onbeperkte hoeveelheid ervan ‘at’ that!
Bij het buffet kwam ik Bill tegen, met wie ik samen met Audio een tijdje gelopen heb. Audio was van de trail afgegaan omdat hij in Louisville, Kentucky was geaccepteerd voor Med school. Drie vrienden van Bill waren naar de trail gekomen voor July the 4th en sinds Old Station had ik ook hem niet meer gezien. Maar immer meer verenigd chillde we samen de rest van de dag in zijn hostel. Hier liet ik twee van zijn Amerikaanse hostelgenoten zien hoe kapitalisme echt werkt, door ze eigenhandig de markt uit te concurreren met een potje Monopoly.
Later op de avond kon ik facetimen met Louis ‘snakepatrol’ Carter die zo’n anderhalve maand geleden terug was gegaan naar Canada. Hij maakt het goed. De plannen worden nu al gesmeden voor een reunie in Amsterdam met zijn 4’en (Louis, Baxter, Paul en ik).