Dag 99: 1983.7 (Bend) (zero)

7 augustus 2018 - Bend, Oregon, Verenigde Staten

Hoewel ik van plan was om vandaag terug te gaan naar de trail, waren mijn ambities immer meer gedoemd te mislukken. Om 09:00 werd ik wakker. Samen met Katie ontbijt bij haar favoriete ontbijtplek. Beste ontbijt dat ik op trail heb gehad. Een bloody mary met croissants (french toast style) met een soort mascarpone en jam. In het restaurant kwamen we het tweede Nederlandse gezin tegen (het eerste gezin waren we gisteren tegengekomen bij de view point).
Na de brunch bracht Katie me naar een supermarkt zodat ik mijn resupply kon doen. Daar ontmoette ik Fireball een 29-jarige vrouwelijk Neuroloog in opleiding. Ik was nog steeds zo onder de induk van de St. Francis Pub dat ik haar daar naartoe meenam. Daarna gingen we naar een andere pub, The Crux Fermentation Project, waar ik Menza, Garbage, King Arthur en Amanda tegenkwam. Fireball had me aangeboden dat ik bij haar en haar groepje hikers op de grond in de hotelkamer kon slapen zodat ik gratis overnachting zou hebben. Dit strook jammer genoeg niet met het hotelpersoneel, en dus was ik om 21:00 geforceerd om voor die avond een ander onderkomen te zoeken.
Ik ging terug naar het hostel waar ik de eerste nacht had geslapen. Ik raakte daar in gesprek met wat gasten die daar ook sliepen. Na een uurtje of wat te hebben gebabbeld met hun, kwam de jongen die mij die eerste nacht had ingecheckt naar buiten en kwam bij ons zitten. We hadden het over Amerika en Nederland, over Trump (een onderwerp dat tot in den treuren wordt herhaald) en over de PCT. Mark Rutte werd niet besproken.
Ik ging naar bed en zou voor het krieken van de dag zijn gevlogen...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl